Outdoor Wood Concepts vindt in Ambitious een goede partner om hun conversieratio te optimaliseren. Met een doordachte marketingstrategie als basis realiseren we een nieuwe conversiegerichte website.
Outdoor Wood Concepts, een onderdeel van Houtmagazijn Verdonckt, is producent van architecturale houtprofielen voor gevelbekleding, terras en tuin. Ze bieden creatieve, innovatieve en kwalitatieve oplossingen voor een duurzame buitenverfraaiing van elk gebouw, met een architecturale meerwaarde als resultaat. Ambitious ondersteunt Outdoor Wood Concepts om deze architecturale meerwaarde al vanaf het eerste digitale contactpunt naar voren te brengen en te promoten.
Onze co-marketingsamenwerking met OWC steunt op vier grote pijlers.
Outdoor Wood Concepts komt bij Ambitious aankloppen omdat zij de opbrengst van hun marketinginspanningen willen verhogen. Meer conversies, meer leads. Bij de start van elk nieuw digitaal project onderzoeken wij de opportuniteiten van de huidige situatie.
Wij adviseerden om de website outdoorwoodconcepts.be te vernieuwen voordat we starten met betalende advertenties. Zo kreeg de website een conversiegerichte en professionele uitstraling, waarbij de geniale producten meer tot hun recht komen. Resultaat? Een mobielvriendelijke website waarbij de content je begeleidt en aanzet tot actie.
We stellen toptaken op die we vervolgens vertalen naar een gebruiksvriendelijk design dat de noden van de bezoeker beantwoordt. Na goedkeuring van onze designs ontwikkelen we de nieuwe website. Deze is visueel aantrekkelijk én conversiegericht. De website is steeds up-to-date en beveiligd omdat we hosting en support intern verzorgen.
Samen met de klant ontdekken we nieuwe opportuniteiten om betere resultaten te halen uit hun marketinginspanningen. We adviseren een migratie van Sharpspring naar Active Campaign om hun lead generation naar een hoger niveau te tillen.
Naast de migratie van designs en contacten, profiteren we van nieuwe functionaliteiten die deze tool voorhanden heeft:
De nieuwe website van Outdoor Wood Concepts ademt onze missie uit voor alle doelgroepen die we willen bereiken : de bouwheer, de vakman en de architect. We zijn dan ook tevreden van de resultaatgerichte samenwerking en het uiteindelijke resultaat.
In overeenstemming met de conversieoptimalisaties voor de nieuwe website, werken we een strategie uit om de merken en de producten te promoten. We bereiken een aanzienlijk grote en nieuwe doelgroep via Facebook Advertising en Google Search Ads.
Voor de Google Search Ads starten we vanuit de toptaken. Onze SEA specialisten monitoren de data voortdurend om een zo optimaal mogelijke doelgroep te bereiken.
Facebook Advertising is een logische keuze. De producten en het bijhorende beeldmateriaal inspireert liefhebbers. En laat sociale media nu hét kanaal zijn waar inspirerende content werkt. Met een grondige doelgroeptargetting halen we ook hier het uiterste uit het marketingbudget.
De website van Outdoor Wood Concepts is het visitekaartje van het bedrijf en vaak ook het eerste contact met de klant. Wij realiseren een websitedesign dat overeenkomt met de creatieve en innovatieve uitstraling van hun producten. Bovendien ontwikkelen we het design zo dat de bezoeker aangezet wordt tot contactopname of een andere meetbare conversie.