Datagedreven marketing is ons ding. Door onze focus op data en de nauwe samenwerking met onze klanten slagen we er samen in om succesvolle marketingstrategieën te ontwikkelen. Onze marketeers beschikken dan ook over de nodige know-how en vaardigheden. Benieuwd naar wat er in hun digitale gereedschapskist zit?
Zonder de juiste data is het vaak tasten in het duister. Google Analytics biedt diepgaande inzichten in het gedrag en de interacties van je bezoekers. Deze inzichten staan ons vervolgens toe om je marketingstrategie te gaan optimaliseren.
Wie SEA zegt, zegt Google Ads. Het advertentieplatform van Google is de ideale manier om gebruikers te vinden die naar je product of dienst op zoek zijn. Het opzetten, tracken, en optimaliseren van google ad campagnes is onze forte.
Naast Google Ads en Google Analytics biedt Google nog heel wat andere oplossingen om iedere business digitaal vooruit te helpen.
Matomo, een open source analytics software waarbij je zonder het gebruik van cookies je bezoekersgedrag kunt meten. Het biedt dan ook een uitstekend GDPR-proof alternatief voor Google Analytics.
ActiveCampaign is een all-in-one marketing automation platform. Efficiënte e-mailcampagnes, geautomatiseerde customer journeys, persoonlijkere communicatie,... allemaal binnen handbereik.
Meta ads is het advertentieplatform van Facebook. Door middel van gerichte targetting, voldoende tracking, testing en zorgvuldige optimalisaties verkrijgen we de beste CPC's.
SERanking is een handige tool voor heel wat SEO-doeleinden. Van zoekmachineoptimalisatie tot keywordonderzoek, concurrentieanalyse en meer.
Screamingfrog is onze go-to tool voor het crawlen en analyseren van websites. Een waardevolle tool om de performance van je website te boosten en SEO-rankings te verbeteren.
Naast Matomo biedt ook Piwik PRO een goed alternatief voor Google Analytics. Het privacy-gerichte web analytics platform is ontworpen op maat van bedrijven en biedt gebruikersgerichte analyses om je te helpen datagestuurde beslissingen te nemen.
Leadinfo is een krachtige B2B-leadgeneratietool die je helpt om interessante websitebezoekers te gaan identificeren en opvolgen.
MailerLite is een e-mailmarketingplatform waarmee bedrijven e-mailcampagnes kunnen maken, verzenden en volgen. Het biedt tools en functies om e-maillijsten te beheren, nieuwsbrieven te ontwerpen, e-mailsequenties te automatiseren en campagneprestaties te analyseren.
Meer over Marketing AutomationHubSpot is een CRM-platform met software, integraties en resources die je kan gebruiken om je marketing, sales, contentmanagement en klantenservice met elkaar te verbinden. Het is een cloudgebaseerd CRM dat is ontworpen om verkoop- en marketingteams op elkaar af te stemmen, sales bevorderen, ROI te stimuleren en je inbound marketingstrategie te optimaliseren.
Meer over Digitale StrategieOntdek hoe onze marketeers deze tools gebruiken om de marketinginspanningen van onze klanten naar het volgende niveau te tillen