Ontvang je gratis marketingscan

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Enkele van onze tevreden klanten

1 Marketingstrategie

Zorg voor duidelijk gedefinieerde doelen en een helder geformuleerde weg ernaartoe

2 Website-optimalisatie

Identificeer pijnpunten en optimaliseer jouw website voor betere conversies

3 SEO

Ontdek hoe je beter kan scoren in zoekmachines en meer organisch verkeer genereert

4 Social media effectiviteit

Krijg inzicht in je social media prestaties en optimaliseer je ROI (return on investment)

5 Online ads

Meet de return on advertising spent en zorg voor een doordachte campagnestrategie

6 Marketing automation

Laat tools voor jou werken en maak gebruik van geautomatiseerde communicatie om jou doelen te bereiken

Een must-have voor marketing managers
die op zoek zijn naar betere marketing resultaten.
Ontvang je Marketing Scan

Zo gaat dat in zijn werk

In 3 stappen naar waardevolle inzichten

Stap 1

| Intake

We starten met een korte kennismaking via video-call om jullie doelstellingen helder te krijgen. We stellen enkele doelgerichte vragen om de juiste context voor de scan te schetsen.

30 minuutjes
en we are ready to go! 🚀

📅 Plan meteen een meeting in met Patrick

Patrick Afspraak 1
Stap 2

| Analyse

Onze specialisten gaan voor jullie aan de slag, duiken in de data, checken de concurrentie en kijken waar je nog opportuniteiten laat liggen.

Geef ons een weekje de tijd.
Het is de moeite waard.
Beloofd!
Analyse 1
Stap 3

| Presentatie resultaten

We gieten de analyse in een mooi rapport waarbij je aanbevelingen op korte en lange termijn in terugvindt. We prioriteren de to do’s en duiden op de quick wins.

1 uurtje videocall
of bij jullie op kantoor.
Your choice!
Presentatie 1

Waar marketing managers vaak van wakker liggen.

... en de Ambitious Marketing Scan een antwoord op biedt

Waarom zie ik alleen advertenties van de concurrent?
Zijn we wel voldoende online zichtbaar?
Waarom is onze concurrentie ons altijd een stap voor?

Wie is onze focus doelgroep?
Waarom staan onze pagina’s niet op de eerste plaats in Google?
Hoe kunnen we vooruitgang boeken op SEO-vlak?
Wat brengt al dat advertisingbudget eigenlijk op?

Hoe kunnen we nu er nu nog bovenuit springen op al die social media?
Houden wij eigenlijk data bij?
Ja, we houden data bij. Maar wat moet ik ermee?

We hebben zogezegd veel bezoekers op onze website, maar ik zie
toch niet meer afspraken binnenkomen hoor!?

Marketing automation? Hoe moeten we dat gaan inzetten?
Van GDPR krijg ik de kriebels, ik weet helemaal niet
wat de laatste nieuwe regeltjes zijn.

Kortom, de resultaten van je online
marketinginspanningen vallen wat tegen
of je hebt het gevoel
dat je marketing een plafond heeft bereikt.

Dat is hét teken dat je nood hebt aan een marketing scan 😉