De samenwerking

Met een sterke mix van SEO, Google Ads en een sterke socialemediastrategie kan MS-Liga Vlaanderen rekenen op een consistente stroom aan donaties.

Expertises

  • Data-analyse
  • SEO-analyse
  • Social Media
  • Paid Marketing
Samen met MS-Liga Vlaanderen organiseerden we een webinar. Hierin brengen we het succesverhaal van een nauwe samenwerking tussen marketingen en non-profit.Bekijk webinar

Dagelijkse realiteit: Giften vormen 85% van de inkomsten

MS-Liga Vlaanderen botst vaak tegen een eigen glazen plafond. Net zoals veel andere goede doelen in België, is ook MS-Liga Vlaanderen voor een groot deel afhankelijk van fondsenwerving. Maar liefst 85% van hun inkomsten berust op giften en donaties. Die donaties worden zorgvuldig aangewend voor heel wat activiteiten:

  • Wetenschappelijk onderzoek
  • Informeren en sensibiliseren
  • Belangenverdediging
  • Financiële bijstand
  • Psychosociale zorg voor personen met MS én hun omgeving

Vallen die donaties weg, dan is MS-Liga Vlaanderen aangewezen op eigen middelen. De eersten die daardoor aan het kortste eind trekken, zijn jammer genoeg de patiënten. Dus, eerste orde van elke dag: zorgen dat er voldoende instroom is aan donaties.

Wil je alles op alles zetten om warme leads binnen te halen?Contacteer ons