De samenwerking

Intervest stond op een cruciaal keerpunt in haar geschiedenis. Deze beursgenoteerde vastgoedspeler, actief in logistiek- en kantoorvastgoed in België en Nederland, maakte de transitie naar een niet-beursgenoteerde onderneming met een focus op de Europese markt als pure player in logistiek vastgoed. Deze strategische evolutie vroeg om een sterke herpositionering en een frisse, nieuwe uitstraling.

Ambitious werd ingeschakeld om Intervest te begeleiden bij dit traject, dat een nieuwe koers, uitstraling en communicatiestijl vroeg.

Expertises

  • Digitale strategie
  • Branding

Strategisch marketingadvies en positionering

Het verhaal begon met strategisch marketingadvies. Samen met Intervest definieerden we een heldere positionering die hun kernwaarden en ambities weerspiegelt inclusies nieuwe baseline. Alles werd bondig samengevat in een brand memo die voor onze branding specialisten bij UXMen de basis was om een nieuwe huisstijl uit te werken.

Een krachtige branding

We werkten nauw samen met het team van Intervest om hun waarden te vertalen in een vernieuwde, moderne branding. Dit omvatte:

  • Een fris logo
  • Een krachtige nieuwe baseline
  • Een herkenbare visuele identiteit

Allemaal samengevat in een helder brandbook.

Intervest Amb 1
Intervest Amb 2

De lancering van een nieuwe website

Met de branding op punt was het tijd om dit te vertalen naar een online platform. Samen met de webpartner van Intervest ontwikkelden we een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website (intervest.eu) die hun nieuwe positionering tot leven brengt. Ons team zorgde voor een glasheldere contentstrategie en schreef copy voor de site.

Uitrol van de huisstijl

Om de nieuwe identiteit volledig door te trekken, werkten we nauw samen met de marketing manager van Intervest aan:

  • E-mailhandtekeningen
  • Brochures
  • Social media-profielen
  • Presentaties
  • Naamkaartje
Intervest Web Iphone
Intervest Web Laptop
Intervest Web Ipad

Bedankt Patrick en team, het was een plezier om met jullie samen te werken! Ik ben enorm trots op het resultaat dat we samen bereikt hebben, maar ook op het parcours dat we hebben doorlopen. De samenwerking voelde heel natuurlijk, we zaten op dezelfde golflengte, en het vertrouwen en de eerlijkheid tussen ons maakten dat ik écht op jullie kon rekenen.

Ellen VerschurenMarketing Manager Intervest

Het resultaat

Intervest straalt nu meer dan ooit vertrouwen, professionaliteit en internationale ambitie uit. Dankzij de nieuwe branding, website en huisstijl is zowel hun strategie als aanbod transparanter en beter afgestemd, waardoor ze uitstekend gepositioneerd zijn om de meest geschikte logistieke vastgoedoplossing aan te bieden."


Logistics real estate delivered.

Een heldere positionering leidt tot efficiënte marketingJa, dit heb ik ook nodig!