Zin om zelf tags, triggers en variabelen in te stellen in GTM? Volg al je marketinginspanningen en conversies op. Denk aan het invullen van een contactformulier, klikken op een e-mailadres en inschrijvingen op je nieuwsbrief.
Google Tag Manager-toepassingen zijn breed. Je kan er aangepaste tracking mee instellen, Facebookpixels plaatsen en fouten op je website opsporen. In deze module kan je kiezen of je de basisprincipes (tags, triggers, variabelen) onder de knie wilt, of meteen overgaat tot meer geavanceerde technische zaken.
Heb je GTM al geïnstalleerd op je website? Dan sluiten we de module af met praktijkvoorbeelden, waarin je zelf configuraties maakt in de tool.
We gaan technisch best ver, kennis van GA4 is daarom een vereiste. Deze module is dus een logisch vervolg op onze module GA4. HTML en enig begrip van JavaScript komen goed van pas.
Deze module opnemen in je op maat gemaakte opleiding? Geef een seintje en we bekijken alle mogelijkheden.