Ons framework
een oprechte en resultaatgedreven aanpak
een oprechte en resultaatgedreven aanpak
Online marketing wordt gedomineerd door verkoopspraatjes. Je moet aan de top van Google staan. Je moet content produceren. Je moet op TikTok... Er is te veel nadruk op tactics. En tactics zijn nodig maar ze brengen je maar zo ver.
Iedereen denkt zijn klant te kennen maar 95% van de bedrijven werkt met veronderstellingen die niet helemaal kloppen. Als er één ding is waar we overtuigd van zijn: concurrentieel voordeel haal je in marketing als je je klant beter kent dan je tegenstanders.
Samen met jou verfijnen we de bestaande kennis: van persona tot klantreis over ideaal klantprofiel. De manier waarop je je aanbod dan formuleert aan dit profiel is de keerzijde van de medaille. Hier helpen we je visie en verwoording aanscherpen.
Duidelijke doelstelling en een gestructureerd plan van aanpak zijn absoluut fundamenteel. We vertalen je aanbod naar heldere marketingdoelstellingen en koppelen deze aan meetbare KPI's en tactics die je daadwerkelijk kan opvolgen en verbeteren.
Je krijgt alles geserveerd in een heldere rapportage op verschillende niveau's: de kerncijfers voor je CEO, inzichten voor jou als marketing manager en operationele dashboards voor je medewerkers.
Marketing heeft meer dan ooit een technische aspect: je kiest en beheert een set oplossingen die samen je marketing mogelijk maken, van website tot CRM tot analytics pakket en cookiebanner. Het doel? Flexibele platformen die goed samenwerken en strategische keuzes die je marketingwerking toekomst-proof maken.
Waar vroeger branding enkel ging over logo's en reclame, tel je nu als merk vooral mee als je een consistente en authentieke stem hebt in de wereld. Een relevante stem kan je niet faken. Op basis van je strategie ontwikkelen we jouw visie op de wereld en de rol die je bedrijf inneemt.
Binnen dit helpen we je boodschappen maken die je verhaal krachtig uitstralen: zowel qua inhoud als qua vorm.
Als online marketeer heb je veel instrumenten in je gereedschapskistje zitten: van email tot SEO over advertenties op Youtube, Facebook of Insta. Landingspagina's of funnels optimaliseren.
Elk van deze disciplines is een vak apart waar technische know-how moet gekoppeld worden aan creatieve marketingcommunicatie. Met onze expertise verwerken we jou vakkennis tot krachtige campagnes. Die ideale campagne? Die bestaat niet. De truc is om te blijven experimenteren en bij te schaven.